torsdag 11 juli 2013

Vinst



Ni må tro att jag blev själaglad
När jag såg att Monika
hade en utlottning...




 ... bara påsen är vacker...
Ni måste  bara besöka denna 1000 konstnär
hon förvandlar det osköna till de mest 
ljuvliga sköna ting




Jaa, denna ljuvliga sak 
lottades ut...
så jag höll tummarna...
och
den blev min:)))
Se, så den passar hos mej...



Det var en tvål med också
doftar underbart
och söta rosenknoppar

Besök Monikas blogg
så får ni se hennes 
underbara hem.


Stora Sommar
Kramar
/Margaretha

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till den jättefina vinsten! Man blir så glad när man vinner.
Agneta kram

It's me sa...

Lovely !!!...enjoy summer...x !

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken underbart sak att vinna !!!
- Jag vet ett hem till där den definitivt skulle passa ... ;)
Hoppas allt är bra med dej och grattis till vinsten !
och att du ännu inte behövt ta på dej långkalsongerna !
Ha det gott och grattis till vinsten ♥ Kram Anneli

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis!
Ja, den passar hos dig. Så fin den är! Sött med rosenknopparna.

Ha det bra!
Kram Agneta

Black Iris sa...

Ja, jag håller med dig. Monica kan verkligen konsten att får till det..
Synd att jag missade den tävlingen

Kram Maidi

Related Posts with Thumbnails