söndag 27 januari 2013

Lysande Tulpaner





Go Kväll
Gå gärna in och rösta på mitt bidrag
på Jeanne dÁrk Living
ni måste först gilla Sidan
(längst upp till höger)
för att kunna rösta
på mitt bidrag som heter;


Här har jag testar att fota tulpaner 
med en lampa ovanför
blev riktigt rolig effekt tycker jag

Brukar inte gnälla, men måste nu få göra det, lite...
det är tredje gången som jag är förkyld nu 
sen mellandagarna, nu är även ögonen drabbade
Som tur är, går det ju över...

Önskar er en underbar vecka
mina kära bloggvänner
Kram Maggan

10 kommentarer:

Country Hill sa...

Oh vilket härlig collageger hopp om att det snart blir vår.
Ha det gott!
Kram Lena

Black Iris sa...

Det blev ju superfint med lysande tulpaner..
Jag sitter här också med en dunderförkylning.. Jag hade börjat året så bra med att gå på gåbandet varje dag i 30 min.. Nu är allt förstört och jag får börja om.. Väldigt seg förkylning för jag är inne på 9-onde dagen.. Som du säger är det tur man vet att det går över..

Kram Maidi

Monika sa...

Hej Vännen!

Hoppas du kryar på dej snart! Inte gnäller du! Jobbigt och tröttande med dessa långvariga förkylningar. Kommer dom dessutom på rad så tar det på ännu mer.

Vilken effekt alltså! Så otroligt vackra bilder!

Hur gör man för att rösta? Måste man ha facebook?

Har du köpt boken Eventyrlig Påske... jag är sugen på att beställa den :o)

Hoppas vi kan hitta på nåt kul tillsammans snart. Hahaha, då skulle vi nog bli piggare båda två :o)

Må så gott!
Kram
Monika

Änglarna finns sa...

Så vackra tulpanerna blev...!!
Krya på dej, vännen!!
Kram Annika

Sirpa sa...

Krya på dig! Fina tulpaner! Prova ha en skön vecka!
Kram Sirpa

Lotta sa...

Din stackare. Jag vet hur det är. Min gubbe har varit kass sen ett par veckor innan jul.
Jag fick som grus och solk i ögonen efter min förkylning.Jag tror att det var en följd av den.
Hoppas att du kryar på dig för det tär verkligen på en att gå så.
Hur gör jag när jag röstar på dig?
Jag hittar baske mig inte.
Goingen där ha en bra dag i alla fall Kramizzzzzz

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän
Nu har jag röstat på dig :)
Kram kram o ha en fin dag!
Jessica

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til med ditt bidrag! Forkjølelse er det også mye av her hvor jeg bor. Jeg har vært heldig og sluppet unna så langt, men føler meg ikke trygg. Jobber i skolen og der er det mange smittekilder :)

Monika sa...

Hej sötaste Du!

Gick inte att rösta när man inte har FB. Hahahaha, jag är nog snart ensam om att inte ha det! ;o) Annars hade jag självklart röstat på dej.

Hoppas du har en fin dag!
Kram
Monika

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Fina Maggan..
Tack snälla för din varam hälsning om våra bilder :)
Det värmde hjärtat otroligt mycket :)
Kram kram
Jessica

Related Posts with Thumbnails