fredag 2 november 2012

Önskar er en underbar helg





Här är det lilla Ella som hunnit bli  7 månader
(hon är en svart/silver dvärgschnauzer)
Jag måste säga
att jag är upp över öronen
 förälskad i denna lilla varelse
Lättlärd och klok är hon
och vi har många underbara stunder
med promenader och massor med mys 
och
pussar 
för det är hon inte snål med




Det har inte varit lätt att fota henne
så fort jag har tagit fram kameran
förvandlades hon till en liten känguru
som kom hoppandes mot kameran och på mej...
På vår promenadväg den här dagen
stod detta bort, och jag kunde
äntligen ta lite bilder...

Vi har fortfarande fina dagar
med en del sol

Önskar er en underbar Helg
Kram Maggan



9 kommentarer:

Ninnis sa...

Vilken underbar liten krabat...helt bedårande...=)

Kram Ninni

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Maggan.
Åhh vilken underbar liten Ella :)
Förstår att ni har många mysiga stunder tillsammas... Människans bästa vän :))
Stor kram till dig och ha en jättemysig helg.
kram kram
Jessica

Country Hill sa...

En sån liten sötnos, ser hur go ut som helst.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Änglarna finns sa...

Önskar dej också en underbar helg!!
Kram Annika

Ps..Förstår att du är förälskad...Ella är så söt!!

Monika sa...

Så otroligt charmig hon är din Ella! Inte undra på att du är förälskad! :o)

Ha en fin helg!
Kram
M

Ninne sa...

Söt sötare sötast--Go goare, GOAST så ser hon verkligen ut. Kram på er bägge Ninne

Mycket annat & lite betong sa...

Äntligen!!
Nu kom det jag väntat på! Bilder på den lilla tjejen.
Men jag förstår att det inte var lätt, vår hund gjorde likadant när hon var valp.
Så gullig hon är!

Kram Agneta

Unknown sa...

Såå himla söt hon är lilla Ella!!
Ha de gott, kram Ing-Britt

Lotta sa...

Hon är bedårande söt det lilla trollet.
Ge henne en puss på lilla nosen.
Härliga bilder.
Det fixade du bra.
Kramizzzzzzz

Related Posts with Thumbnails