torsdag 19 maj 2011

Här lite helg- pyssel








Källa okänd

Nu så här under våren- försommaren,
kan man ibland uppleva
att allt känns tråkigt och meningslöst
Då är det bra att bli påmind om att de
troligtvis finns folk som har det ännu tråkigare!



Vill du göra själv, det enda du behöver är:
- Pappersark
- Döda flugor
- Blyertspenna
- God kreativitet!
----¨¨¨----
Det äckligaste jag vet, är faktiskt flugor
men, det här tycker jag är så bra gjort
att jag vill dela med mej av det
till er

Hoppas det blir varmare till helgen
Kramar Maggan


13 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Haha då vet vi vad vi kan pyssla med om arbetet hemma skulle ta slut;)kram

Janne i Fagerlia sa...

He,he det var original og morsom kunst. Du kan tydeligvis slå deg lås i fantasiens verden.....

sylvia sa...

hi hi..
noe så stilig dette var, snakk om fantasi..
tak for at du delte.
klem fra sylvia

LillaTuss sa...

Hahahaha.... lånade en av bilderna (men hänvisade givetvis till din blogg)
Fredagskram!!!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hallå!
Hihi, vi har ont om flugor här hemma så jag får nog ägna mig åt något annat:)
Stor Kram Annelie ♥

Anette sa...

Ha ha ha tyckte de va roligt vilken hobby...
Ha de så himlans bra i kväll
Kramen Anette

Anonym sa...

Fniss fniss fniss
ja riktigt roligt;)

Ha en skön helg

mariaikos sa...

Vilka roliga bilder , men jag tror inte jag vill pysla med flugor...
Ha en trevlig helg !
Kram!

Vintagepia sa...

Hei og hopp i vårsola...fekk meg en go` latter gitt...kreativitetn længe leve!! Førr i gammeldagan faintes dæ klistrepapir som mainn hængte opp og som fluen sætte seg fast på...dæ va brunt og hang ne` fra take og passa mainn ikkje på kuinne mainn stange haue i dæinn og dæinn sætte seg fast i håre mæ flue og aillt...urgh...dæ blæi vesst førrbudt en gang på 80-talle...blæi vesst rægna som dyreplageri...og godt e no dæ førr dæ va nåkka hærk...her nord e vårn på fuill fart og mainn kainn næstn høre at dæ gror :o)
Vårklæm fra Vintagepia i dæ likkje røe`huse`i nord-norge :o)

Elsa och Helena sa...

Vilken fantasi och kreativitet...har aldrig sett något liknande:) Önskar dig en skön start på veckan. KRAM Helena

Unknown sa...

Hejsan Maggan!
Hualigen för att hålla på med döda flugor, då lär jag ha väldigt tråkigt LÄNGE först.
Men lite roligt var det att se på bild och visst är set duktigt och fantasifullt gjort.
Önskar dig en bra start på den här veckan.
Kram Ing-Britt

Rose Cottage sa...

Ha Ha, vilken ide, det roligaste jag sett på länge:)
Annars är jag som du, flugor gillas inte!
Så fina dina halsband var i inlägget innan, jag är nog snart redo för ett, har ju alltid min klocka runt halsen men så glömde jag den i stugan igår, som jag har saknat den idag! Har aldrig tänkt på hur många gånger om dagen jag tittar på klockan från idag när den inte var där, så vist är man en vane människa!
Hoppas att helgen har varit bra och att det blir en underbar vecka som kommer nu!

Kram Ulrika

Mycket annat & lite betong sa...

Undrar om det funkar lika bra med mygg, för det har vi massor av. Men nä, jag fortsätter nog med mina halsband i stället. Det är så kul.

Ha det bra!
Agneta

Related Posts with Thumbnails