lördag 9 oktober 2010

Man hinner med...




Vist är det mycket som man ska göras, innan vintern



































Plocka in alla redskap, göra rent i växhuset osv. I år har jag börjat i tid, så jag känner ingen press, ej heller behöver jag använda spett, för att jorden är frusen, för lök-plantering.

I år har jag planerat.

Nu har jag har bara kvar, det roliga, att höst och vinterpynta ute på trapphuset.
Det är klart att ni kommer att få se det, bilder kommer senare.

Med dessa rosor, vill jag önska alla mina besökare en fortsatt skön helg! 

Man hinner med
nästan hur mycket som helst
om man inte gör sej
någon brådska




2 kommentarer:

Den där Marie sa...

Jag önskar dig detsamma! En trevlig lördagkväll och en fortsatt trevlig helg :)
Vilka underbara rosor! Det är så fint med rosor i olika färger i buketten.

Kram Jonna

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härliga rosor och vilka härliga färger.
Ha en fortsatt skön helg:)

Related Posts with Thumbnails