torsdag 16 september 2010

Nu har min Nalle & Hjärtat kommit




































Nu har nallen och hjärtat kommit
från Git med bloggen Ljuvligt Lantligt
Kika in där, alltid läsvärt.








































Hjärtat hittade sin givna plats på en gång
men nallen provade sej fram, på det
ena stället efter det andra, men nu
står den vid den ga kannan med rosor
Passar så bra med de små sakerna
på den liila och höga byrån.


Vi ödslar på oro och irritation över småsaker
Tänk om vi kunde ersätta ältandet om vardagens
små bekymmer med goda tankar
härliga visioner och ljuva drömmar

Kram Maggan



14 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fine ting du har fått.
Likte trefiguren,den var søt.

Ha ei fin helg
Klem

LjuvligtLantligt sa...

Åhh vad fint han har det hos dig ;) Den är verkligen ur-gullig!
Kram vännen/Git

Skogslyckan sa...

Vilka fina vinster. Passade bra i ditt fina hem. Ha en underbar fredag Maggan!
Kram Pia

Country Hill sa...

Hej Maggan!
Tack för Din goa kommentar hos mig, vilken fin vinst grattis! Ser att Du också har en liten salthöna visst är dom söta.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fint hjärta och fin Nalle. skönt att läsa att det är fler som liksom letar efter rätt plats till det man köpt.
Kramar:)

Sirpa sa...

Grattis till Nallen, den är ju så söt!
Underbara bilder!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Jejje sa...

vilken fin nalle:))-passar perfekt hos dig./kram

Luiza sa...

Vilka underbara saker!
Jag älskar den där nallen!
Tur att du hittade en plats för den =)!

Vilka tänkvärda ord du avslutar med ;)!

Hoppas du haft en underbar helg!
Kram/
Luiza

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilka fina saker som kom i din postlåda ;P
Skoj att du vill vara med i min utlottning. Det bästa med att ordna tävlingar är att det alltid dyker upp nya människor. Tack vare att du var till mig så hittade ju jag till dig. Vilken fin blogg du har. Återkommer. Ha en bra dag. Kram

Black Iris sa...

Vilka fin saker du fick och du kan ju konsten att placera dem rätt också.

Kram maidi

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till dina fina vinster !
Va roligt att nallen prövar sig fram , hoppas han ska trivas ;-)
Kraam/Lotta

junhe sa...

fina vinster till dig & ditt vackra hem =)
önskar en trevlig helg med lite solglimtar (hoppas)
kram // junhe

becca sa...

Hejsan!
Vilken söt liten nalle du fått.
Ha en bra helg, kram Rebecca.

spunkan sa...

Verkligen fin blogg du har, tack för titten hos mig :) jo, äggstället det tänkte jag ha mina dekorerade ägg på till påsk, kan vara fint som dekoration på bordet :) kram, kram

Related Posts with Thumbnails