måndag 30 augusti 2010

Sommaren...




... men, var tog du vägen?


























Vist, några loppisar har jag som vanligt hunnit med.

Jag har fyndat, en hel del.



























Lampor och ljus, vilken tur att de finns, tänder jag massor av.











Jag har även målat,
en hel del...

Här ser ni några saker från sommarens loppisar.




Men jag saknar, de ljumma sommarkvällarna,
när vi kunde sitta i trädgården, och bara njuta,
höra fågel kvitter,
känna dofter... men,
det kommer andra årstider, som jag också tycker mycket om.
Hösten, när man får mer tid att vara inne,
och göra det som man inte har haft tid med,
bara för att man vill vara ute.


Ha det gott alla!

Kram Maggan

8 kommentarer:

Synnøve sa...

Så mye fint du har kjøpt deg i sommer.
Jeg og synes at sommeren har gått alt for fort. Mye dårlig vær har vi hadd også.

Klem

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Maggan!

Någonstans läste jag att hösten inträder först den tionde oktober, då ska det ha varit tio grader i rad. Här känns också höstlikt men med en klarblå himmel och det sägs att det ska bli arton grader i Kristianstad idag.
Vilka loppfynd du gjort i sommar, visst blir man glad när man hittar de där underbara tingen.

Ha en fin dag
KramKram
Lotta

Skogslyckan sa...

Så vackra ting du hittat i sommar, och fina bilder har du tagit och gjort vackra collage av. Jag tycker sommaren varit underbar, men är glad att det är höst. Har inte riktigt hunnit med trädgården i sommar... Idag verkar det bli en fantastisk sensommardag.
Kram Pia

Ewa`s Galleri sa...

Du verkar ha fyndat massor av fina saker i sommar,Loppis är livet
Visst har sommaren gått fort,men ack så skön den var
Jättefina bilder
Ha en fortsatt bra vecka

Sirpa sa...

Idag fick vi igen en påminnelse om sommaren så fint o varmt det var här hos oss, men det är bara att fatta att hösten är på väg.
Det är roligt att man kan tända ljus och mysa i höstmörket!
Har en fin onsdag!
Kram Sirpa

Country Hill sa...

Men himmel så mycket fint Du fyndat i sommar och så vackra bilder.
Ha det gott!
Kram Lena

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Maggan!

Himmmmel så mycket kreativt och vackert du har på din blogg(ar)
Man kan ju aldrig sluta kika runt här:-)

Ha en fin kväll!
Kram Hillevi

Atelje Skärvan sa...

Hej Maggan!
Jag håller med dig.
Tack för ditt inlägg hos mig.
Sist när jag var förskyld testade jag ingefära,det var du som tipsade mig.Men jag trodde inte det hjälpte mot värk i lederna,jag skall köpa hem och testa det.Tack snälla du,kram Agneta

Related Posts with Thumbnails