söndag 20 juni 2010

Violer och Flugskåp



Nu har jag hittat askar, som är gjord som böcker, och är i rostig plåt. De har olika monogram i ga stil på locket.
Jag älskar askar, lådor och burkar...



Violer, en av mina favoritblommor.
Brukar riktigt studera dem
 så vackra de är, vilket konstverk!



Jag är så glad äver syrenerna,  mot havet kommer de senare, så vi kan njuta av dem länge.

Detta skåp, har jag kikat länge på hos Gårdsromantik, Flugskåpet,
som är en underbar inredningsdetalj, hos mej är det ett "tittskåp",
där jag har gamla spetskragar och annat ögongodis, vilken jag ändrar ofta.
Önskar en en underbar vecka

Kram Maggan

6 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

vilka fina askar, var köper man sådana
Mycket fina blommor både äkta och i porslin
Ha en bra vecka

Skogslyckan sa...

Underbart ögon godis du bjuder på. Sitter och skummar omkring bland helgens alla vackra blogg inlägg, nyss hemkommen från några underbara dagar i Danmark. Ha en fin start på veckan. Kram Pia

Den där Marie sa...

Vilka fina askar du har hittat! Var har du hittat dem?
Jag älskar också askar, lådor och burkar :) Man kan aldrig få för många av dem... *fniss*
Ha det så gott!
Kram från Jonna ♥

Luiza sa...

Hej, Maggan!!!
Ja, du, lördagen var magisk. Jag är fortfarande förtrollad av sagan.

Vilka vackra askar du hittat, berätta var... Jag vill också ha =).

Ett sådant flugskåp har jag också kikat på flera gånger, och tänkt slå till, men så kommer den förnuftiga rösten fram och frågar:"Vad ska du med det till, och var ska du ställa det"? Och så blir det aldrig av att jag köper nåt, haha.
Men många gånger kan jag inte motstå. Vissa saker måste man bara ha, hihi.
Ha nu en god natt!
Kram/
Luiza

Fågel Blå sa...

Tack frö din kommentar!
Och tack för tipaet om pionerna!!!!
Underbara bilder från dej! fina askar du fyndat!
Du har inga som du säljer?
Hoppas du får en fin Midsommarvecka!
Kram Kathrine

Country Hill sa...

Hej Maggan!
Tack föe Din goa kommentar hos mig.
Så vackra askar är dom nya eller gamla?
Och vilket vackert skåp Du köpt verkligen fint och dom små vaserna är ju ljuvliga.
Och så fint Du fått till det med bilderna, har inte fått till det än.
Ha en fin Midsommar!
Kram Lena

Related Posts with Thumbnails