tisdag 23 oktober 2012

Tenntrådsarmband


Jag har haft fullt upp med annat ett tag
Sommaren och hösten vill man ju vara ute
Jag har en trädgård, och hösten ägnar jag 
mej åt, svampplockning



... men jag har även gjort smycken...

Det här är helt nya modell, med Sterling Silver pärlor
som är en riktig "hit".
Även det blåa armbandet har jag silver i
och ett stort Swarovski hjärta,
tenntrådssmycken har jag här

... därför har jag varit borta ett tag...

Önskar er en underbar kväll
Kram Maggan


8 kommentarer:

Lotta sa...

Hej goa Maggan Välkommen tillbaka.Snygga smycken....
Jag har stelopererat vänster stortå för att jag har haft en sån förbenad värk i den.
Jag opererade den till förra julen Den skulle varit stelop.då men den läkaren tycket att jag skulle testa med att ta bort artroser först.

Hade han gjort som han skulle hade jag sluppit detta nu.
Jag fick en stor blåsa emellan stortån och den intill.Den var vätskefylld och var i storlek som två femmor.
Detta fick vi se när vi när de bytte gips förra måndagen så de ville att jag skulle byta idag igen för att se hur det artade sig med blåsan.
Den hade spruckit och dom tyckte det såg bra ut fast det tyckte inte jag.
Hoppas att de har rätt.
Nu skall jag ha gipset i 3½vecka till som jag fick idag fast jag måste in för nu är det en vass kant under de små tårna. Det skär som knivar så jag har fått lagt emellan lite bomull för att det inte skall bli blåsor där också.
Ja detta var historien i korta drag.
Det var inte värre.Nu har jag två skruvar i tån.
ha det toppen going.
Hur går det med lilltjejen????
Kramizzzzzz

mariaikos sa...

Dun är så duktig på att göra vackra personlig smycken !
Tur jag ser lite mer av dig på fb ;) när du är så osynlig på bloggen .
Ha en fin kväll
Kram ♥

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Maggan..
Åhh vad härligt att du är tillbaka. Jag vet precis vad du menar och hur du känner... Tiden räcker inte till allt så är det bara..
Du är efterlängtad :)
Stor stor kram
Jessica

Unknown sa...

Hejsan!
Vilka snygga och annorlunda halsband :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Ewa`s Galleri sa...

Vad roligt att du är tillbaka,och mycket fint har du gjort
Ha en skön kväll

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Maggan
Lika fina smycken som vanligt
Du är inte ensam om att inte hinna blogga
Man vill, men det går inte alltid.
Önskar dig en fin vecka
Kramisar
Sus

Janne i Fagerlia sa...

Så lekre armbåndene dine ble. Både tøffe og søte på samme tid.

Black Iris sa...

Även jag har saknat dig här.
Du kan inte bara göra fina tygblommor för du gör otroligt fina smycken också.. Jag kan se dig när du sitter med din plåtbricka =))

Kram Maidi

Related Posts with Thumbnails